۱۳۹۶ دی ۱۹, سه‌شنبه

نکاتی در مورد ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا پنجساله و مولتیپل میباشد ولی در صورتیکه پاسپورت خودتان را تازه دریافت یا تمدید کرده باشید.
شما پس از دریافت ویزای کانادا میتوانید حداکثر 6 ماه در کانادا اقامت داشته باشید و پس از آن باید خارج شده ودر صورت نیاز دوباره وارد شوید.
در صورتیکه میخواهید بیش از 6 ماه در کانادا اقامت داشته باشید باید دلیل قانع کننده ای داشته باشید تا با درخواست از دولت فدرال و موافقت آنها بیش از 6 ماه در کانادا بمانید.

اعتبار ورود به کانادا پس از دریافت ویزای 5 ساله کانادا تا زمانیست که ویزای شما به پایان نرسیده بطور مثال شما اگر پس از دو سال بعد از دریافت ویزای کانادا به این کشور بروید مشکلی برای شما بوجود نمیایید.
با دریافت ویزای کانادا بصورت توریستی شما میتوانید اقدام به خرید ملک و افتتاح حساب در این کشور نمائید ولی اجازه کار با این نوع ویزا را بصورت رسمی و قانونی ندارید.

اگر برای ویزای کانادا اقدام کردید پس از ثبت نام و اپلای مدارک ویزای کانادا و واریزی سفارت ، نامه ای جهت انگشت نگاری از طریق سیستم دریافت میکنید که یکماه فرصت دارید به نزدیکترین سفارت کانادا در اطراف ایران مراجعه وانگشت نگاری را انجام داده و رسید را دریافت کرده و به ایران مراجعت کنید تا نامه جوابیه سفارت از طریق ایمیلی که در سیستم ثبت کردید بشما ارسال گردد.
شایان ذکر است که سفارت کانادا در این مدت پاسپورت شما را نزد خود نگه نمیدارد و فقط زمانیکه جواب مثبت بدرخواست شما داده شود تنها کاری که شما باید انجام دهید گرفتن پرینت نامه ارسالی سفارت و پاسپورت  و ارسال آن به کشوریست که سفارت کانادا در آنجا واقع شده است.

در صورتیکه نمیخواهید خودتان دوباره سفر نمائید میتوانید اصطلاحا پاسپورت را پیکاپ نمائید که اینکار توسط آژانسهای هواپیمائی انجام میگردد.


در صورتیکه سئوالات بیشتری دارید به لینک ویزا یونایتد بروید و جواب سئوال خود را جستجو نمائید یا سئوال خود را مطرح نمائید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشند.


شماره تماس :02188522362

شماره همراه :09357892362

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر