۱۳۹۶ آبان ۷, یکشنبه

ویزای روسیه


روسیه بزرگترین و وسیع ترین کشور دنیا محسوب می شود. این کشور که در شمال اورآسیاست مساحتی بالغ بر هفده هزار کیلومتر دارد (چهار هزار کیلومترش از شمال به جنوب و ده هزار کیلومتر آن از غرب به شرق). روسیه که با نام رسمی فدراسیون روسیه نیز شناخته می شود با شانزده کشور دنیا دارای مرز مشترک می باشد؛ در جنوب شرقی با کره شمالی، در جنوب با چین ،مغولستان ، قزاقستان ، آذربایجان و گرجستان، در جنوب غربی با اوکراین، در غرب با بلاروس ، لاتویا ، استونی ، فنلاند و نروژ و نهایتاً منطقه ای به نام کالینینگراد که در لیتوانی و لهستان قرار دارد.

تمام کشورهای سراسر دنیا، به جز چهل و شش کشور، که با محدودیت متفاوت برای مدت زمان اقامت در روسیه مواجهند؛ نیاز به اخذ ویزای روسیه دارند. ایران نیز از جمله کشورهاییست که برای ورود به خاک این کشور نیاز به اخذ ویزای روسیه دارد.
اگر چه بناست تا بین ایران و روسیه لغو روادید صورت پذیرد ولی تا محقق شدن این مهم نیاز به اخذ ویزای روسیه برای ورود به این کشورمی باشد.

شماره تماس:02188522362

شماره همراه: 09358882362

۱۳۹۶ آبان ۴, پنجشنبه

اخذ ویزای کانادا

شرایط ویزای کانادا
 
کشور کانادا برخلاف سیاستهای رئیس جمهور امریکا شرایطی را بوجود آورده که به نسبت سالهای اخیر ایرانیان عزیز میتوانند از این شرایط استفاده نموده و درخواست ویزای پنجساله مولتیپل  نمایند و حتی شرایط اقامت  را بررسی کرده و در صورت مساعد بودن شرایط جهت اقامت این کشور اقدام نمایند.


ویزای کانادا همانطور که قبلا توضیح داده شد تا زمانیکه پاسپورت شما معتبر هست اعتبار دارد و میتوانید بارها به این کشور سفر کنید.
امکان خرید ملک و باز کردن حساب بانکی و دریافت کارت بانکی یا همان ویزاکارت و مسترکارت از دیگر مزایای این نوع ویزا میباشد.

مدارک مورد نیاز ویزای کانادا نیز تقریبا همان مدارکیست که در مورد ویزای شینگن نیاز دارید که البته داشتن ویزای شینگن در سه سال اخیر نیز به روند گرفتن ویزای کانادا بسیار موثر است.
ما بشما توصیه میکنیم اگر مدارک کامل جهت درخواست ویزای کانادا را دارید از این فرصت استفاده نمائید. 



در صورتیکه تصمیم به اقدام گرفتید توصیه اکید ما اینست که حتما دعوتنامه فردی یا سازمانی را هم به پرونده اضافه کرده تا شانس شما به بالاترین حد ممکن برسد.


اطلاعات تکمیلی نیز در انتهای مقاله با لینک مرتبط قرار داده شده تا در صورت نیاز مطالعه فرمائید.

با سپاس


 

۱۳۹۶ آبان ۳, چهارشنبه

تور تایلند



سفر به بانکوک – پاتایا – پوکت
تور های ترکیبی
پرواز ماهان (مستقیم )- پرواز تای ( مستقیم )- پرواز عمان (توقف در مسقط )
اخذ ویزا + راهنمای فارسی + گشت شهری + سیم کارت + بیمه + ترانسفر
هتل های 3*-4*-5*
در بهترین مناطق تایلند قیمت مناسب 

شروع قیمت از 1930000 تومان
تلفن :88522362-021
موبایل : 09356662362

تور مالزی



مالزی (7 شب و 8 روز کوالالامپور)
ترانسفر +صبحانه + یک گشت شهری با نهار +سیم کارت + راهنمای فارسی +بیمه
هتل 3*-4*-5*
در بهترین نقطه شهر
رفت وبرگشت با ماهان ایر
شروع نرخ : 1920000 هزار تومان 




تلفن :     88522362 -021
موبایل : 09356662362

ویزای شینگن

چگونه ویزای شینگن بگیریم؟

بطور معمول مدارک کلی که جهت سفارتهای معاهده شینگن نیاز هست شامل مدارک شغلی و اجتماعی و مالی میباشد که هر کدام شرایط خاص خود را دارد.
وقت سفارت هم بهمین شکل در هر سفارت قاعده خاص خود را دارد.  بصورت تلفنی ،بصورت اینترنتی،ویا از طریق ایمیل میتوان از سفارتهای شینگن جهت مصاحبه وقت گرفت که معمولا ازیکماه تا سه ماه قبل از سفر باید اینکار انجام شود.
در نهایت بطور معمول پس از زمان 15 روز یا بیشتر بستگی به سفارتها دوران انتظار شما به پایان میرسد و جواب قبولی یا رد ویزای خود را میگیرید.
نکاتی حائز اهمیت هست از جمله اینکه در قانون جدید مهر ریجکتی در پاسپورت شما درج نمیگردد و ملاک همان انگشت نگاریست که در سیستم ثبت گردیده. در حال حاضر سفارت فرانسه مصاحبه ندارد و فقط انگشت نگاری و تحویل مدارک انجام میدهید.
در پایان ذکر این نکته حائز اهمیت هست که در صورتیکه نیاز به اطلاعات بیشتری دارید میتوانید با ویزا یونایتد تماس گرفته یا به سایت شرکت مراجعه فرمائید و حتی سئوالات خود را مطرح کنیدتا در اسرع وقت پاسخگو باشیم.
شماره تماس ما:02188522362
شماره همراه:  09358882362

ویزای قطر


سفارت قطر

سفارتخانه قطر در تهران یکی از 128 سفارتخانه ی کشورهای خارجی در ایران است همچنین کشور قطر یکی از 108 کشوریست که در تهران کنسولگری دارد.

در حال حاضر 80 کشور طبق تصمیم جدید دولت قطر معاف از ویزا می باشند که متاسفانه ایران شامل آن نمی باشد و باید برای اخذ ویزای قطر اقدام نماید.

جهت اقدام برای ویزای قطر ویزا یونایتد در خدمت شماست
02188522362
09357892362
 http://visaunited.com/catproduct/%D9%88%DB%8C%D8%B2%D8%A7%DB%8C-%D9%82%D8%B7%D8%B1