۱۳۹۶ بهمن ۲۸, شنبه

فرانسه (شینگن)


جاذبه های گردشگری فرانسه

فرانسه از کشورهای مطرح در صنعت گردشگری به شمار میرود و اکثر افرادی که به فرانسه سفر کرده اند به حدی از جاذبه های گردشگری فرانسه لذت برده اند که تمایل دارند تا دوباره از این کشور زیبا و دوست داشتنی دیدن کنند. قلب فرانسه یعنی پاریس از معروفترین و بهترین شهرهای فرانسه به منظور گزدشگری محسوب میشود. در ادامه با برخی از جاذبه های فرانسه آشنا میشویم:
موزه لوور
موزه لوور پاریس یکی از جاذبه های گردشگری فرانسه که قدمتی طولانی دارد و از محبوبیت بالایی نزد گردشگران و همچنین در شبکه های اجتماعی برخوردار است. این موزه از جاذبه های فرانسه است که محبوبیت آن حتی از موزه مدرن نیویورک نیز بیشتر است.

کلیسای جامع نوتردام
یکی از کلیساهای معروف جهان و از جاذبه های گردشگری اروپا که در پاریس واقع شده و شاهد تاج گذاری ناپلئون نیز بوده کلیسای جامع نوتردام است. این کلیسا یکی از جاذبه های اروپا و همچنین جاذبه های فرانسه محسوب میشود که در شهر نوتردام واقع شده و به دلیل رمان گوژپشت نتردام از محبوبیت بالایی برخوردار است.
طاق پیروزی فرانسه
از ساختمان ها و سازه های معروف و تاریخی شهر پاریس که به عنوان یک سمبل نیز برای مردم فرانسه محسوب میشود طاق پیروزی فرانسه است. جالب است بدانید طاق فرانسه یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری فرانسه است که در طی سالیان طولانی و حدود ۱۰۰ سال از بزرگترین طاق های سراسر دنیا بوده است. این طاق به عنوان یابودی برای کشته شدگان جنگ های فرانسه مانند جنگ های ناپلئون و انقلاب کبیر فرانسه بنا شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر